שוק הנדל"ן בקיפאון - אז איך מוכרים בכל זאת

תחום הנדל"ן בישראל תפס תאוצה בשנים האחרונות בזכות חוק מחיר למשתכן
ובזכות חוק המטרה המהווה פתרון לאלו שטרם רכשו דירה, בפרט לפלח השוק הצעיר בישראל.
הדבר יוצר צוואר בקבוק במכירת הדירות בשוק החופשי.

במציאות כזאת, איש המכירות, עומד מול אתגר שהוא בעצם הזדמנות אשר קוראת לו להאמין במוצר ולזכור שקהל היעד לא מסתכם רק בזוכים של מחיר למשתכן, אלא מורכב ממאגר הרבה יותר רחב אשר כולל גם משפרי דיור ומשקיעים בכל הארץ, שרוצים ויכולים לקנות דירה במחיר שהשוק מציע.

 

שמרית רוזנפלדשמרית רוזנפלד 

 

שמרית רוזנפלד יועצת מכירות העומדת בראש חברת LEAD TO DEAL מתמקצעת ומכשירה, למנף את כישורי המכירות שלך בתחום הנדל"ן ולפרוץ את תקרת הזכוכית של בועת הנדל"ן.

החברה פועלת בהתאם לחזון בו מאמינה:
לצייד את אנשי המכירות בכל הכלים החדשניים והעדכניים בהיבט הטכנולוגי, ולחדד את ההיבטים הפסיכולוגיים והמנטאליים כחלק בלתי נפרד מעולם המכירה.


את הידע הרב והחשיפה לכלים ולאמצעים הטכנולוגיים, וחשוב מכך, הסברים מקצועיים כיצד למקסם את יתרונם והתאמתם לקהלי היעד, מעבירה רוזנפלד באמצעות הרצאות וסדנאות – לצד ליווי שוטף בעשרות ארגונים, הכוללים אימונים "אחד על אחד". טכניקות לימוד אלה, הכוללות לצד תיאוריה גם עבודה מעשית בשטח ובענף בו מתמחה איש המכירות או מנהל המכירות, הוכחה כדרך היעילה ביותר.


בחודש דצמבר (24.12.18) תקיים רוזנפלד את הכנס "להוביל לעסקה". בכנס יוצגו טכניקות וכלים מקצועיים, אשר ישפיעו ישירות על מחזור המכירות – תוך מתן דגש ושימת לב לתנודות ופעולות שיש לבצע בעידן המכירות של היום.

 

לקבלת פרטים והרשמה לחץ  http://leadtodeal.ravpage.co.il/ltdconference


כשנסגרת עסקה בתהליך מכירה זה כייף גדול! אבל מה קורה כשנוצר פער כלשהו בין המכירות בפועל לבין היעד שהוצב? מתחילים לאבד אמון במוצר? גוררים רגליים אל הלקוח שכבר נכנס? הלקוחות הופכים משעממים?

 אם כבר הייתה בסיטואציה דומה בעבר, אפשר להיזכר באופן ההתמודדות עמה ולשחזר את הפעולות או לחילופין בפעולות אחרות, מטיבות יותר. 

 

ומי שעדיין לא עבר או רוצה להיזכר הינה כמה פעולות שאפשר להוסיף לרשימה היומית לעמידה ביעדים

תהליך המכירה יכול להיות דיאלוג מרתק של רצונות וצרכים שצריך לקלף עוד ועוד שכבות ממנו בכדי להגיע אליהם-כי אף לקוח לא יהיה מעניין אם לא יתעניינו בו.

 

בואו ניקח סיטואציה שלקוח פוטנציאלי נכנס למספר משרדי מכירות שצמודים אחד לשני (יש איזה מתחם אחד או שניים כאלה...) נכנס לפרויקט אחד, לפרויקט השני, ולפרויקט השלישי ונניח שהמוצרים דיי דומים אחד לשני ובעיני הלקוח הפוטנציאלי הוא רואה שלושה תפוחים שונים, במשרד הראשון תפוח ירוק, בשני אדום ובשלישי צהוב- כולם בסופו של דבר תפוחים- אבל מה איתך? איש/ אשת המכירות?


עם יד על הלב, האם הלקוח יזכור אותך שנייה אחרי שיצא? הוא יזכור איך קוראים לך?

 

אנשי מכירות רבים נוטים לדלג על עצמם בקבלת הפנים ושוכחים שאנשים בסופו של דבר קונים בגלל האנשים שמוכרים להם!

 

כך תעשו זאת נכון:
לחצו את היד, הציגו את עצמכם, ספרו אנקדוטות שיכולות לתרום בתהליך המכירה, כמו העובדה שאתם מקומיים (במידה ואתם אכן מקומיים)/ שמכרתם עד עכשיו בסביבה, בטוח יש לכם מידע שחשוב שהלקוח יידע עליו, דקה לפני שנכנסים לתכניות דירה וכו'
ואיך כל זה מתקשר לתפוחים? בגלל שהבידול נוצר בעיקר כשאיש המכירות מייצר אותו כך שיכולות בינאישיות יהפכו את התפוח שלך לתפוח זהב